Grafika

Publikováno 30 ledna, 2014 | Autor: Riess Jiří

0

Newyorské Museum of Glass mění svou vizuální identitu?

Bohužel ne! Jelikož Newyorské Museum of Glass neexistuje. Ale proč o neexistenci něčeho vlastně píšu? Protože grafický designer Leo Porto navrhl vizuální identitu imaginárního muzea věnovanému sklu, která stojí za to!

Jedná se o studentský projekt, který dokončil na vysoké škole School of Visual Arts v New Yorku. V samotném logotypu, který je skvěle aplikovatelný na všechny potřebné předměty, si vtipně vyhrál s efektem skla tak, aby nebylo zapotřebí dalších doplňujících grafických elementů a přesto logo vyjadřovalo podstatu činnosti subjektu. V design manuálu nám pak přiblížil možnosti použití loga a spojení s vybraným Regular a Bold řezem fontu Helvetica neue, který je sice v logomanuálech velmi frekventovaný, ale zde svými tvary napomáhá k minimalizmu a modernosti vizuálů. Jsem přesvědčen, že kdyby New York vlastnil nějaké muzeum skla, mělo by mít přesně takovouto vizuální identitu. Více prací tohoto mladého grafického designera naleznete na jeho Behance.

Corporate identity: Leo Porto



Tagy: ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑
  • Beloch
  • Partneři




  • post