Publikováno 30 ledna, 2014 | Autor: Riess Jiří
0Newyorské Museum of Glass mění svou vizuální identitu?
Bohužel ne! Jelikož Newyorské Museum of Glass neexistuje. Ale proč o neexistenci něčeho vlastně píšu? Protože grafický designer Leo Porto navrhl vizuální identitu imaginárního muzea věnovanému sklu, která stojí za to!
Jedná se o studentský projekt, který dokončil na vysoké škole School of Visual Arts v New Yorku. V samotném logotypu, který je skvěle aplikovatelný na všechny potřebné předměty, si vtipně vyhrál s efektem skla tak, aby nebylo zapotřebí dalších doplňujících grafických elementů a přesto logo vyjadřovalo podstatu činnosti subjektu. V design manuálu nám pak přiblížil možnosti použití loga a spojení s vybraným Regular a Bold řezem fontu Helvetica neue, který je sice v logomanuálech velmi frekventovaný, ale zde svými tvary napomáhá k minimalizmu a modernosti vizuálů. Jsem přesvědčen, že kdyby New York vlastnil nějaké muzeum skla, mělo by mít přesně takovouto vizuální identitu. Více prací tohoto mladého grafického designera naleznete na jeho Behance.