Design 416

Publikováno Září 4th, 2014 | Autor: Riess Jiří

0

Návrat ke kořenům ručně tvořenými reklamami

Žijeme v městech, která zaplavil vizuální smog zvaný reklama. Na každém kroku o naší pozornost bojuje billboard, citylight nebo vývěsní štít obchodu. Vše je navrhováno digitálně a tištěno na studené a bezduché materiály a přitom všem je potřeba odlišit se na prvním místě. V době návratu ke kořenům, přírodním materiálům a ruční práci není divu, že moderní společnosti začínají přemýšlet jinak. Níže se můžete podívat na sérii ručně kreslených vývěsních štítů, reklamních poutačů a interiérů restaurací a kaváren od kreativců z No Entry Design.

Typografie: No Entry Design

1119 1213 1312 1411 1510 141 159 169 220 316 416 516 616 715 817 916 1013



Tagy: ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Back to Top ↑

post