Publikováno 3 června, 2014 | Autor: Riess Jiří
0Vizuální návrh kampaně pro Expo Milano 2015
Umělecký ředitel Luca Frank Guarini, textařka Samantha Scaloni a dva grafičtí designéři Lorenzo PICCININI a Giulia Zoavo se spojili, aby vytvořili návrh globální kampaně pro Expo Milano 2015.
Expo Milano 2015 je nekomerční expozice zaměřující se na udržitelné zdroje a technologie. Hlavním cílem pro marketingové oddělení bylo vytvořit jednoduchý vizuální jazyk, který by mezinárodní veřejnosti sdělil poselství milánského Expa. Kreativní tým přišel se spojením mezi jasnými prohlášeními a jednoduchými ilustracemi v základních CMYK barvách. Jak to celé dopadlo se přesvědčte níže.
Vizuální identita: Expo Milano 2015
CREDITS:
Creative Directors: Andrea Jaccarino, Emanuele Viora Art Director: Luca Frank Guarini Copywriter: Samantha Scaloni Graphic Designers: Luca Frank Guarini, Lorenzo Piccinini, Giulia Zoavo Animation: Detroit Music & Sound Design: Guido Smider