Design

Publikováno 4 září, 2014 | Autor: Riess Jiří

0

Návrat ke kořenům ručně tvořenými reklamami

Žijeme v městech, která zaplavil vizuální smog zvaný reklama. Na každém kroku o naší pozornost bojuje billboard, citylight nebo vývěsní štít obchodu. Vše je navrhováno digitálně a tištěno na studené a bezduché materiály a přitom všem je potřeba odlišit se na prvním místě. V době návratu ke kořenům, přírodním materiálům a ruční práci není divu, že moderní společnosti začínají přemýšlet jinak. Níže se můžete podívat na sérii ručně kreslených vývěsních štítů, reklamních poutačů a interiérů restaurací a kaváren od kreativců z No Entry Design.

Typografie: No Entry Design

1119 1213 1312 1411 1510 141 159 169 220 316 416 516 616 715 817 916 1013



Tagy: ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑
  • Beloch
  • Partneři




  • post