Publikováno 23 ledna, 2014 | Autor: Riess Jiří
0#FRESH10: Obalový design
Když v Čechách přijdete do obchodu, tak vás ani nenapadne, že je to věda. O čem to mluvím? Mluvím o obalovém designu!
Až na světlé vyjimky je obalový design v ČR velmi mdlý, fádní a tuctový. Jakoby designéři, potažmo společnosti vyrábějící produkty měli strach se odlišit. A nemluvím tu o odlišení typu dáme o jeden odstín tmavší modrou, o pixel zvětšíme fotografii jahody na jahodovém džusu, nebo například změníme typografii z serifového Times New Roman Regular na stejně serifový Times New Roman Bold. Přitom schopnost odlišit se by měla být jednou z priorit každého návrhu produktového obalu, ať už je jakýkoliv. Vyzvat jím potencionální kupující k výběru právě tohoto produktu z desítek jiných stejného nebo podobného složení, podobné kvality či podobného obsahu. Abychom vás přesvědčili, že to věda opravdu je, podívejte se v seriálu #FRESH10 na výběr právě jiného obalového designu z celého světa.
FRESH 1
FRESH 2
FRESH 3
FRESH 4
FRESH 5
FRESH 6
FRESH 7
FRESH 8