Grafika

Publikováno 3 října, 2013 | Autor: Riess Jiří

0

University of the Arts Helsinki mění vizuální identitu

Skandinávie je co se týče grafického designu a dalších výtvarných oborů velmi progresivní. Proto nemohla zůstat pozadu ani finská University of the Arts Helsinki, která představila novou vizuální identitu.

Kompletní corporate identity této umělecké akademie vytvořilo studio Bond, které se snažilo sjednotit tři základní odnože university pod jeden grafický celek a vytvořit tak nezaměnitelné logo s doprovodným a velmi odvážným prvkem X. Minimalistické X, nebo chceme-li křížek může být viděno jako bod setkání tří fakult, které by se měli s tímto znakem ztotožnit a spojit se tak do jednoho celku. Jak proměna vizuální identity dopadla, může zhodnotit každý z vás v komentářích pod článkem.

Corporate identity: University of the Arts Helsinki



Tagy: , , ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑
  • Beloch
  • Partneři




  • post