Grafika

Publikováno 17 června, 2014 | Autor: Riess Jiří

0

Vizuální identita, která není mimo

Společnost Mymo vyrábí obalový design na hudební přenašeče. Z těchto důvodů agentura Godrow vytvořila identitu, která je založena na vinylových drážkách. Pravopisná chyba v názvu není jediná věc, která je mimo, u designu jsou všechny jednotlivé prvky mimo. Jediné, co spojuje celou identitu, jsou grafická a typografická pravidla, ta tvoří a identifikují jednotlivé elementy značky od těch ostatních. Barevnost celého projektu se zakládá na subtraktivním míchání barev CMYK. V celé identitě je využit optical art, ten dodává vizuálu více svěžesti a hravosti. Více prací agentury Godrow naleznete na jejich webu www.godrow.com a určitě nezapomeňte sledovat jejich Facebook nebo Instagram.

Vizuální identita: Mymo by Godrow


Godrow_Mymo_Stationery
Godrow_Mymo_Album
Godrow_Mymo_Poster
Godrow_Mymo_Design

Godrow_Mymo_Design_GIF



Tagy: , ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑

post