I bezdomovci potřebují dobrou reklamu
U nás to není až tak obvyklé, ale v zahraničí si bezdomovci běžně píší cedule s prosbami a jejich odůvodněními. Kenji Nakayama a Christopher Hope si uvědomili, že tato často na kusu potrhaného kartonu nevábně napsaná zpráva je bezdomovcovou reklamou a také často jedinou formou obživy. Dále si také uvědomili, že kdyby tato zpráva dostala nový vzhled, možná by měli bezdomovci větší úspěchy při jejich počínání. Proto se rozhodli těmto žebrákům jejich reklamu proměnit ze špatně vypadajícího, špinavého kartonu na zajímavý, ručně psaným písmem ztvárněný reklamní poutač. Nápad je to skvělý sám o sobě, ale hlavním poselstvím této dvojky nebylo vytvářet bostonským bezdomovcům poutače, kterými by vyžebrali více peněz, ale snaží se tímto projektem pojmenovaným Homeless Signs poukázat na veliké procento lidí bez domova, kteří strádají v hrozných podmínkách. Není to bohulibá práce?
Typografie: Kenji Nakayama a Christopher Hope – Homeless Signs






