Grafika

Publikováno 6 srpna, 2013 | Autor: Riess Jiří

0

I bezdomovci potřebují dobrou reklamu

U nás to není až tak obvyklé, ale v zahraničí si bezdomovci běžně píší cedule s prosbami a jejich odůvodněními. Kenji Nakayama a Christopher Hope si uvědomili, že tato často na kusu potrhaného kartonu nevábně napsaná zpráva je bezdomovcovou reklamou a také často jedinou formou obživy. Dále si také uvědomili, že kdyby tato zpráva dostala nový vzhled, možná by měli bezdomovci větší úspěchy při jejich počínání. Proto se rozhodli těmto žebrákům jejich reklamu proměnit ze špatně vypadajícího, špinavého kartonu na zajímavý, ručně psaným písmem ztvárněný reklamní poutač. Nápad je to skvělý sám o sobě, ale hlavním poselstvím této dvojky nebylo vytvářet bostonským bezdomovcům poutače, kterými by vyžebrali více peněz, ale snaží se tímto projektem pojmenovaným Homeless Signs poukázat na veliké procento lidí bez domova, kteří strádají v hrozných podmínkách. Není to bohulibá práce?

Typografie: Kenji Nakayama a Christopher Hope – Homeless Signs 

a9-640x568 a10-640x426 a8-640x568 a13 a14-640x479signs-for-homeless-feel-desain

a111-640x722 a12-640x813 a7a31-640x488a41-640x480a51-640x425a61(via)


Tagy: , ,



Autor

Freshspace



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑
  • Beloch
  • Partneři




  • post